<< Klikněte pro zobrazení obsahu >> Přihlášení |
Uživatele do systému vkládá administrátor systému. Ve správě osob vloží administrátor informace o novém zaměstnanci (více viz kapitola Správa osob -> Zaměstnanci. Po založení zaměstnance dojde na zadanou emailovou adresu zpráva s přihlašovacími informacemi pro zaměstnance. A následně je ještě nutné novému zaměstnanci přidělit oprávnění/role pro práci v systému (více viz kapitola Administrace - Uživatelé).
Uživatel, který má v systému registrován uživatelský účet, zvolí tlačítko PŘIHLÁŠENÍ v pravém horním rohu úvodní stránky aplikace. Uživatel do zobrazeného okna vepíše svou přihlašovací e-mailovou adresu a heslo. V případě neúspěšného přihlášení může akci zopakovat nebo provést obnovu hesla přes odkaz "Zapomenuté heslo".
Přihlášený uživatel na portálu zvolí v horizontálním menu tlačítko svého příjmení a jména. V rozbalené nabídce zvolí "Odhlásit se“. Po úspěšném odhlášení je zobrazena úvodní obrazovka aplikace a v menu jsou zobrazeny pouze položky dostupné veřejnosti.
Přihlášený uživatel na portálu zvolí v horizontálním menu tlačítko svého příjmení a jména. V rozbalené nabídce zvolí "Můj účet“. Na zobrazeném formuláři provede dle potřeby změny údajů o uživateli, jeho kontaktní údaje a změnu hesla. Změny potvrdí tlačítkem Uložit. Tlačítko Změnit heslo slouží pro řešení požadavku na změnu stávajícího hesla. V otevřeném formuláři je nutné zadat aktuálně platné heslo a nové heslo spolu s jeho zopakováním zadat dle platné bezpečnostní politiky na sílu hesla.
Na přihlašovacím okně aplikace je odkaz "Zapomenuté heslo" pro spuštění průvodce pro obnovu hesla. V prvním kroku je uživatel požádán o zadání svého přihlašovacího jména (emailová adresa uživatele). Po potvrzení tlačítkem "Zaslání náhradního hesla" je uživateli odeslán email s dočasným heslem. Jeho platnost je 10 minut a po přihlášení tímto heslem bude uživatel vyzván k nastavení nového hesla.