<< Klikněte pro zobrazení obsahu >> Administrátorské úpravy |
Administrátorské úpravy slouží ke zpřístupnění editace projektové žádosti. Pomocí administrátorských úprav může interní uživatel (PM) provádět změny v projektové žádosti, např. na základě žádosti o změnu.
Administrátorské úpravy jsou uživatelům k dispozici přes stejnojmennou dlaždici v záhlaví projektu.
Záznam nejde založit, pokud je projekt ve stavu “Rozpracovaný“, "Vracen k doplnění“ a "Ukončený“ a pokud existuje neukončený záznam administrátorské úpravy (ve stavu "Probíhá").
Administrátorská úprava (rozpočtu a zdrojů financování) slouží internímu uživateli, který je PM projektu ke zpřístupnění editace rozpočtových položek a zdrojů financování v projektové žádosti. Administrátorskou úpravu (rozpočtu a zdrojů financování) je možné založit od stavu projektu "Připraven pro HK" dále. Pro založení záznamu slouží tlačítko Nová nad seznamem Administrátorské úpravy (rozpočtu a zdrojů financování). Pro otevření založeného záznamu slouží ikona složky v prvním sloupci tabulky.
Poté, co interní uživatel založí tento typ administrátorské úpravy (stav "Probíhá"), dojde ke zpřístupnění editace rozpočtových položek na záložce Rozpočet projektu a položek zdrojů na záložce Zdroje financování.
Pokud interní uživatel dokončí zápis úprav do rozpočtu či zdrojů financování, opětovně vstoupí do založeného záznamu Administrátorské úpravy (rozpočtu a zdrojů financování), zapíše souhrn úprav do položky ‚Popis změn‘ a provede ukončení administrátorské úpravy tlačítkem Ukončit. Tím dojde k zamezení editace na záložkách Rozpočet projektu a Zdroje financování. Zároveň dojde v rámci rozpočtu k přesunu hodnot ze sloupce ‚Úprava‘ do sloupce ‚Náklady projektu hrazené z dotace dle posledního platného RoD‘.
Administrátorská úprava (ostatní) slouží internímu uživateli, který je PM projektu ke zpřístupnění editace položek v projektové žádosti (vyjma položek rozpočtu a zdrojů financování, které jsou zpřístupňovány Administrátorskou úpravou (rozpočtu a zdrojů financování)). Administrátorskou úpravu (ostatní) je možné založit od stavu projektu "Podaný" dále. Pro založení záznamu slouží tlačítko Nová nad seznamem Administrátorské úpravy (rozpočtu a zdrojů financování). Pro otevření založeného záznamu slouží ikona složky v prvním sloupci tabulky.
Poté, co interní uživatel založí tento typ administrátorské úpravy (stav "Probíhá“), dojde ke zpřístupnění editace formuláře projektové žádosti ve stejném rozsahu, jako ji má přístupnou i žadatel při vyplňování (ve stavech "Rozpracovaný" či "Vrácen k doplnění") – vyjma záložek Rozpočet projektu a Zdroje financování.
Pokud interní uživatel dokončí zápis úprav do projektové žádosti, opětovně vstoupí do založeného záznamu Administrátorské úpravy (ostatní), zapíše souhrn úprav do položky ‚Popis změn‘ a provede ukončení administrátorské úpravy tlačítkem Ukončit. Tím dojde k zamezení editace žádosti.
V detailu jsou dostupné následující akce:
Uložit/Uložit a zavřít – standardní uložení záznamu.
Ukončit - akce bude přístupná administrátorovy záznamu AÚ ve stavu "Probíhá“. Po spuštění akce systém provede kontrolu vyplnění položky „Popis změn“ a pokud bude položka vyplněna, nastaví stav záznamu AÚ na "Ukončena“ a doplní do položky „Datum a čas ukončení“ aktuální datum a čas. Pokud položka nebude vyplněna, systém standardně informuje uživatel o povinnosti vyplnit položku a akci ukončí.
V detailu formuláře Administrátorské úpravy (platí pro oba typy administrátorských úprav) jsou k dispozici položky:
•Datum zahájení – datum a čas založení záznamu administrátorské úpravy. Automaticky vyplňuje systém.
•Datum ukončení – datum a čas, kdy interní uživatel ukončí administrátorskou úpravu.
•Administrátor – interní uživatel, který založil záznam administrátorské úpravy.
•Stav – aktuální stav administrátorské úpravy.
•Popis změn – textová položka pro zápis provedených změn. V případě ukončení administrátorské úpravy (přechod „Ukončit“) musí být položka vyplněna.
Úprava detailu projektu je zpřístupněna na základě existence záznamu AÚ ve stavu "Probíhá“. Projekt může upravovat pouze uživatel, který je v záznamu AÚ ve stavu "Probíhá“ evidován jako administrátor. Po zpřístupnění úpravy projektu je možné zapisovat změny do projektové žádosti.
Ukončení procesu úprav projektu provede uživatel na detailu záznamu AÚ pomocí akce Ukončit. Tím opět dojde k uzamčení projektové žádosti a není možné dále zapisovat změny do projektu. Pro další zápis změn je nutné opět založit nový záznam Administrátorské úpravy.